Ruším blog

Včera v 22:32 | Jess
Tento blog jsem měla někdy od roku 2014, zaznamenávala jsem si sem všechny své cesty hubnutím, a taky různá cvičení a recepty. Pak v hloupé vlně mazání pro ana blogů zmizel i ten můj, a to nemohl mít do pro ana dál. Vždycky jsem hubla zdravě a nikdy nehladověla ani nepropagovala nic nezdravého, přesně naopak! A stejně mi to smazali.

Měla jsem celý seriál o cvičení různých svalů v těle, byly za tím měsíce mojí práce. Všechno zmizelo šmahem.

Teď jsem se svou vahou spokojená a nemám, proč bych tento blog dál schovávala. Měla jsem ho především jako vlastní archiv, který mi vypálili od základu.

Bylo by neslušné odejít bez rozloučení, a tak se loučím. Už nehubnu, váhu udržuju, mám svůj životní styl, který mi vyhovuje, není o čem tu psát. Mějte se krásně. Za nějakou dobu blog smažu.

Jess
 

Pomalu hubnu

6. dubna 2018 v 19:41 | Jess
Sice to tak nevypadá, ale žiju. A dokonce už jsem i něco zhubla. Usmívající se Nevím přesně, kolik, protože se mi vybila váha, a ty placatý baterky se mi zatím nepovedlo sehnat, ale vidím to na sobě, na tričku i na kalhotech. Usmívající se

Pořád tedy bojuju se závislostí na sladkostech, pořád si je dopřávám v poměrně hojném množství, a jak teď byly Velikonoce, na jakékoliv odříkávání jsem zapomněla, ale celkově už to jde. Hlavně jsem se zbavila jezení po večeři, což byl pro mě největší krok. Za poslední týden jsem po večeři užírala snad jen jednou, a to popcorn z mikrovlnky, když si dával chlap. Smějící se

Zatím ještě tedy budu dál pracovat na tom nahrazování odpolední mlsky ovocem. Daří se mi to zatím tak z půlky případů, v druhé půlce případů neodolám a mlsnu si čokoládu, tvaroh s medem a kakaem, domácí koláč nebo dort.

Já mám totiž tu (pro hubnutí nevhodnou) vlastnost, že jsem naučená nic nevyhazovat. Přijde mi naprosto proti srsti vyhazovat jídlo, když jinde trpí hlady. Vždycky si představím tu dobu, než třeba rostlinka vyroste, než urodí plody, a představa, že bych to pak jen tak vyhodila, mi rve srdce. No a s masem to je ještě daleko horší. Samozřejmě, vyhodím něco, co je úplně zkažené, ale i třeba nahnilá jablka radši vykrájím a sním, než bych je vyhodila. No a tak to mám i se sladkým. Když něco upeču, nechci to nechat zkazit, tak to jím i za cenu toho, že tím porušuju svůj režim. Nevím, jak z toho ven, úplně přestat péct nemůžu, protože to by tím pak byl bit i chlap a dcerka, ale možná budu péct méně často nebo menší porce, abych pak neměla tendence dojídat jen proto, aby se to nezkazilo. Výčitky z jídla ale nemám nikdy.

Jdu si vás oběhnout, jsem zvědavá na vaše pokroky. Usmívající se

Jídelní režim

27. března 2018 v 9:48 | Jess
Teď jím takhle:
Snídaně je skoro vždy sladká kaše nebo jogurt s vločkama plus ovoce, sem tam míchaná vejce a zelenina.
Dopoledne si někdy dám malou sladkost ke kafi, někdy nic. Je to tak 50:50. Kafe ale vždycky.
Oběd z 99% domácí vařený - maso, spousta zeleniny, příloha. Sem tam restaurace, vyjímečně. Občas i třeba smažím řízky, ale jinak moc oleje nedávám.
Odpolední svačina je nějaký jogurt a malá sladkost. A kafe. Tu sladkost chci do budoucna vynechat a mlsat jen dopoledne. Nahradit to dalším ovocem.
Večer je nejvíc krize. Dám si večeři, hodnotnou, jako oběd. Pak tak obden pivko a pak mám chutě. Poslední týdny ale ty chutě překonávám s úspěchem.

Kaloricky, to netuším. Ale netloustnu. Taky se fakt hodně hýbu, může to mít vliv.

Můj další malý jogínský krůček bude nahradit odpolední mls ovocem. Minimálně si prozatím dám do jogurtu trochu medu nebo marmelády a nebude to čokoláda. Nejde tu o kalorie, ale o návyky.
 


Start

24. března 2018 v 12:12 | Jess
Na posezení s přáteli byl i jeden asketický jogín, který hlásal, že úspěchu se dá dosáhnout jedině návykem, který vzniká po malých krůčcích. Zkusím se toho držet a nebudu se snažit dělat všecko najednou.

Začnu tím, že když si budu dávat něco sladkého, dám si dva kousky a ne víc. Třeba 2 řady čokolády. 2 kousky buchty. Není to velký cíl, ale to prý být nemá.

A až si na tohle navyknu, snížím to na 1. Po malých krůčcích.

Dalším krokem může být třeba sníst o něco víc zeleniny na úkor přílohy. A tak dál. Klíčem ale prý je dělat jeden krůček za zhruba 3 dny. A ne víc. Jen tak vznikne bezbolestně správný návyk.

Takže 5:2 momentálně nebudu, do té se jde po hlavě.

Držte mi palce.

Aktuální stav

21. března 2018 v 12:39 | Jess
Dneska ráno jsem se vyfotila. Je na mě vidět jak to, že cvičím, tak to, že hodně jím. Ty nohy, ach jo. Musím začít makat na tom jídle.

5:2 mě láká, ale nějak v sobě musím najít vnitřní motivaci. Ta se nehledá vždycky snadno. Co vás nakoplo k tomu, abyste začaly s dietou? Nějaká poznámka od partnera? Nějaká nadcházející událost? Nebo jste si samy od sebe řekly "takhle to dál nejde"?

Pořád doufám, že se zajedu v tom stravování 4x denně. Dám tomu ještě šanci do konce týdne. Pak bych kdyžtak najela na tu 5:2 od pondělka.

Fotka je pod oddělovačem.

5:2?

20. března 2018 v 20:50 | Jess
She navštívila můj blog a vnukla mi jednu myšlenku.

Nebudem si nic nalhávat. Snažím se jíst 4 zdravé chody, ke každému jídlu ovoce nebo zeleninu, nemlsat a vynechávat moje milované pivo. Které mimochodem zrovna popíjím, takže asi máte představu, jak se držím.

Co mi jde, je pohyb. Cvičím podle plánu a denně chodím. Jenže u mě pohyb nikdy nebyl problém. Vždycky jen jídlo. Od té doby, co se malá narodila, jsem hrozně žravá a nedokážu držet žádnou dietu kromě 5:2, se kterou jsem zhubla loni v létě na 55 kg z poporodních 61 kg. Ostatí diety mě nutí zabrat celý týden a já to teď prostě nedávám.

Vím, že jsem psala, že jíst 4× mi vyhovovalo a byla jsem v té době nejvíc fit, ale teď se do toho prostě nemůžu dostat.

Asi se připojím zase k 5:2. Mám radost, že se tahle zdravá dieta rozmohla mezi blogerkama. Já ji držela už v roce 2015 a dostala se s ní na 53 kg. Pak jsem otěhotněla. A po porodu mi pomohla se zbavit špeků z těhotenství.

Asi se do toho zase pustím. Jen pořád kojím, tak nevím, jestli taky 800 jako v létě, nebo těch 500, přece jen už kojím míň.

Holky, co to držíte, které dny jste si vybraly, ať jedem spolu?

Zdravá svíčková

20. března 2018 v 11:18 | Jess

Ach jooooo

16. března 2018 v 15:58 | Jess
Jsem fakt nasraná! Nějakej záškodník uhodl moje heslo a smazal mi celý blog. Zamračený Naštěstí se mi podařilo ho obnovit, ale články (i rubriky, oblíbené odkazy, galerie, prostě všechno) jsou nadobro pryč. Zamračený Takže holky, jestli otevřete tenhle blog, zase si mě prosím přidejte. Heslo jsem už změnila na silnější.

Ale tak mě to mrzí! Hlavně všechny ty články o cvičení, se kterejma jsem měla fakt týdny práce, všecko je to pryč. Zamračený

Ale ať jenom nenadávám, tenhle blog má být o hubnutí, respektive o životním stylu. Usmívající se Jím teď čtyři velká jídla denně, ale je to pro mě docela fuška. Nějak tělo nemůžu odvyknout na konstantní uždibování. Rozpačitý Hlavně okolo jedenáctý dopoledne už mám hlad na oběd a po svačině se nemůžu dočkat večeře.

Sice mi tento styl v minulosti hodně vyhovoval, ale teď se do toho nějak nemůžu dostat. Zkusím ale vytrvat ještě aspoň další týden, přece to tak rychle nevzdám!

Aspoň s pohybem se mi daří. Cvičím tak, jak jsem si "předepsala," tedy BeFit Go Summer Shape-Up zkombinovaný s Bikini Body a je to super! Rýsujou se mi krásně svaly, i na břiše, a nebýt tam ten špek, už mám zaděláno na buchtičky. Smějící se

Kam dál